Nadruki kraków wałcz

Nadruk – reklama

Najlepszym sposobem na prezencję w reklamie jest zwyczajnie nadruk. To przecież logo firmy jest jej identyfikacją oprócz artykułu, usługi albo całej marki; jest namową w reklamie albo kampanii reklamowej. 
  „Prowadzenie biznesu bez reklamy jest jak puszczanie oka do dziewczyny po ciemku. Nikt, prócz nas nie wie, co robimy.” – Stuart Henderson.
  Nadruk da się wykonać w sumie na każdym przedmiocie w zależności od produktu i typu reklamy. Wykonywany jest różnorodnymi technologiami np.: termotransfer (laser, flex, flock, flex cyfrowy), sublimacja, haft komputerowy, sitodruk, tampodruk, grawerowanie laserem, tłoczenie (hot-stamping), metkowanie (labeling) czy subli-flock. Wybór metody jest kluczowy dla osiągnięcia celu sprzedającego.
  Sporo drukarni prześciga się w swoich propozycjach poprzez kompleksową obsługę od schematu do skończonego wyrobu. Sami klienci również mogą zaproponować prywatne projekty w sposobie wykonywania nadruku.
  W najwyższym stopniu popularne gadżety na których stosowany jest nadruk to: torby, artykuły piśmienne, kubki, narzędzia a przy tym latarki, różnego rodzaju tekstylia.
  Wszystko zaczyna się od komputera w którym powstawają zarysy graficzne we właściwym formacie. Top formatów to: grafika rastrowa (bitmapowa), grafika wektorowa, wektoryzacja (trasowanie). Potem projekt „przenoszony” jest na produkt.
  Reperkusja poglądowa a także stabilność nadruku zależy przede wszystkim od dwóch newralgicznych elementów – jakości użytych farb oraz obserwacji a także przestrzegania postulowań koniecznych do słusznego utrwalenia. 
  Typy farb, które są używane do nadruku na tekstyliach to: farby wodne, farby plastizolowe i farby rozpuszczalnikowe.